*Všetky možnosti zahŕňajú výber materiálov, vhodných papierov, doplnkov, ako aj zastrešenie všetkých dodávateľov a kompletizáciu oznámení tak, aby ste s nimi nemali žiadnu ďalšiu starosť. V prípade záujmu viem rovnako pokryť všetky aj všetky ďalšie tlačoviny potrebné na svadbu - menovky, menu, zasadací poriadok, a pod.
Postup spolupráce
Objednávka a konzultácia
Kontaktujte ma buď cez formulár na tejto webovej stránke alebo napíšte e-mail priamo na kristina@atelierkristina.sk, či správu na môj IG/FB a ja vám do mailu zašlem cenovú ponuku spolu s objednávkovým formulárom, ktorý je nutné vyplniť a rezervovať si tak termín na vašu svadbu. Ak máte záujem o niektorý z hotových dizajnov, uveďte prosím jeho názov v objednávkovom formulári. V prípade, že máte záujem o personalizovaný návrh, toto sa vždy snažím konzultovať do podrobna priamo s vami, aby bol návrh špecifický len pre vás a aby odrážal vás a vašu predstavu. Pri ktorejkoľvek možnosti ocením moodboard, fotky alebo aspoň popis vašej predstavy, nech sa jej viem čo najviac priblížiť a zhmotniť ju :)
Návrh
Po obdržaní objednávkového formuláru vytváram záväznú rezerváciu a vy uhrádzate zálohu vo výške grafického návrhu. Čas potrebný na tvorbu konceptov určujem na základe komplexnosti projektu. Keďže sa jedná o kreatívnu prácu, je veľmi náročné navrhovanie presne časovo ohraničiť, no všetko konzultujeme počas celej doby tvorenia. Do mailu vám následne príde PDF súbor s konceptami, odporúčanými doplnkami a cenovou kalkuláciou pre jednotlivé koncepty, s ohľadom na váš budget stanovený v objednávke.
Výroba
Po výbere finálneho návrhu sa uhrádza zvyšná suma za tlač a dizajn sa následne odosiela do výroby. Prosím, aby ste si pred schválením dôkladne skontrolovali VŠETKY údaje na oznámeniach a iných tlačovinách, aby nedošlo k zbytočným preklepom a chybám v texte. Počas celého procesu s vami budem komunikovať a spoločne si budeme schvaľovať jednotlivé prvky. Najmä pri personalizovaných oznámeniach prosím o vyhradenie dostatočného predstihu na návrh a výrobu, pretože nie je možné navrhnúť a vyrobiť komplexné oznámenia za týždeň, niekedy ani za dva. Jedná sa o ručne robené výrobky, preto si na výrobu určite vyčleňte aspoň mesiac a viac, prípadne to so mnou vopred konzultujte.
Ostatné tlačoviny a doplnky
Zvyšné tlačoviny ako menovky, menu, zasadací poriadok a podobne tvoríme približne 1 mesiac pred svadbou, keď už máte uzatvorený finálny zoznam hostí. Rovnako je vám zaslaný PDF súbor s konceptami, z ktorých si vyberáte, aj spolu s cenovou kalkuláciou za danú tlačovinu a doplnky.
Doručenie
Svadobné oznámenia a pozvánky sú doručované podľa požadovaného dátumu doručenia, ktorý uvediete vo formulári. Odporúčam odosielať svadobné oznámenia vašim hosťom cca 2-3 mesiace pred svadbou, aby mali dostatok času na prípravu. Čo sa týka ostatných tlačovín (menovky, menu, atď) - tieto doručujeme spravidla cca 2-3 týždne pred svabou. Balíčky sú štandardne odosielané Packetou a vždy sú poistené. V prípade nadrozmerných balíkov (tabule, zasadacie poriadky v celku) sú zasielané spoločnosťou DPD. Možný je aj osobný odber v mestách Levice/Fiľakovo/Lučenec po dohode.